fireworks

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

... sjuk... igen... o__o

Av Felicia Bergström - 31 augusti 2012 12:26

Hejsansvejsan, Tjolahoppsan blöggeliblöggen!
Jepp.. jag är hemma och är sjuk, för.. tredje gången på två veckor. Första gången var i Tisdags förra veckan, andra gången var igår då jag gick hem under NO lektionen (kom dock tillbaks senare på dan för att delta i skolfotograferingen - sen blev jag utsparkad igen xP) och nu för tredje gången - Nu utan att ha ens varit i skolan.
Det som slagit till mot mig är förkyldning och magsjuka (i Tisdags vare magsjuka...). Fast jag mår bättre än vad jag mådde igår, men jag vill gärna vara FRISK innan jag tar mig ann skolan .___.'

Idag, vad händer då? Jag sitter och lyssnar på musik och oroar mig över kommande dagar, jag hoppas till löser sig however!

Jag hoppas ni läsare stay friska och GLÖM FÖR GUDSKULL INTE MIN FRÅGESTUUUUUND!
Distanskram /Felicia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Bergström - 2 september 2012 16:42

Tjenatjena mittbena, läsare! :)Hur har ni det? ^^ Jag har det braigt iallafall.. Jag måste bara ta och fråga en sak;HAR NI GLÖMT MIN FRÅGESTUND?Hope not ;)Kram på er! :D /Felicia ...

Av Felicia Bergström - 26 augusti 2012 15:21


Ni kan också skriva frågor på Youtube (EmptyPhotoframe) och twitter (aninjaw) :D   ...

Av Felicia Bergström - 24 augusti 2012 18:55

Medans regnet smattrar hårt mot mitt fönster, en kall bris åker in från det och kyler ner mig sitter jag här och tänker på min dag.Som var helvetisk, typ... Okej, nog med det snygga talet och nära till novell tjolahoppsan! Min dag har varit, som ni...

Av Felicia Bergström - 17 augusti 2012 18:55

Tjena Tjena mittbena, kära läsare! :DJag har nyss fixat till bloggelibloggen så att den ser lite mer personlig ut! ^^ Jajamänsan, det är jag på bilderna och de är nytagna - fast jag har lite kortare lugg.. klipptes dagen efter kortet blev taget xDSåå...

Av Felicia Bergström - 14 augusti 2012 11:02


  EmptyPhotoframe @ youtube  aninjaw @ twitterFOLLOW AND SUBSCRÄÄÄB! :D   OVER AND OUT! ...

Presentation


HejsanSvejsan Tjolahoppsan! :)
Jag heter Felicia och är en femtonårig örebroare. Jag älskar att vara kreativ på alla olika vis, och gärna att hålla igång med dans och sång.

Min blogg handlar om mig och min verklighet, i både video- och skrivform ^.^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det ska bli kul att börja igen i skolan? :)
 Ja
 Nej
 Helt OK
 Jag har äntligen gått ut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards