fireworks

Alla inlägg under januari 2012

Av Felicia Bergström - 1 januari 2012 15:13

Sretna Nova Godina, Bonne Année, Happy New Year, Gott nytt år!
Äntligen har vi kommit till 2012, det året då all the domedaybelievers får inse att kära Jorden inte kommer gå under på några 1000 år eller så (;


Förra året var ett händelserikt år med allt från hat till kärlek, det är nog nästan fantastiskt att man klarade av hela året hah xD Igår, fortfarande förra året, firade vi nyår med trerättersmiddag hemma hos moi och min familj, allt lagat av familjens kock - det vill säga far min! :) Vi bjöd över en familj som är vän till min familj och så var kära Lydia med mig hela dagen, och två dagar innan då jag sovit över hos henne :)
Vid 23:35 gick jag och Lydia ut för att försöka fånga några av dom häftiga fyrverkerierna på film/bild, jag lyckades faktiskt hyffsat och har faktiskt alldeles nyss redigerat ihop en film med det hela! :D Den kanske kommer upp på bloggen, är inte helt säker (;
När vi väl tänt alla tomtebloss, ätit den goda maten, sagt hejdå till gästerna (utom Lydia) och tagit upp våra 3 stackars katter som fått bo i källaren medans en hund varit på besök så slog vi oss ner i soffan, där jag och Lyddan fastnade vid King Kong som slutade 3:10 o_o
Så.. Vid halv fyra gick jag å la mig idag, eller igår... Hmm... Jag är ändå väldigt nöjd, älskar nyår och allt som hör där till så jag njöt varje minut av den :)


Idag är det enda jag har gjort är att äta årets första mål - Kebab från Edessa, fixat bloggen och snackat med Jonny och Adrian där jag fick följa med som en "civil liten flicka" på en costume map på Minecraft (: Det var faktiskt kul, men vi kan nog alla hålla med om att spränga mappen på slutet är det roligaste xD


Det var allt för detta inlägg! :D
Kram på er! /Felicia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HejsanSvejsan Tjolahoppsan! :)
Jag heter Felicia och är en femtonårig örebroare. Jag älskar att vara kreativ på alla olika vis, och gärna att hålla igång med dans och sång.

Min blogg handlar om mig och min verklighet, i både video- och skrivform ^.^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det ska bli kul att börja igen i skolan? :)
 Ja
 Nej
 Helt OK
 Jag har äntligen gått ut

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards